اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۶۰ متهم حوادث چهارشنبه آخر سال گلستان تحت تعقیب هستند
فرمانده انتظامی گلستان گفت: چهارشنبه آخر سال امسال شاهد حوادث و اتفاقاتی بودیم که در چهار سال گذشته بی‌سابقه بود و در همین راستا تاکنون ۴۵ متهم دستگیر شده و ۶۰ متهم دیگر تحت تعقیب هستند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، سردار محمدسعید فاضل‌دادگر اظهار کرد:در برخی محلات گرگان، اتفاقاتی رخ داد که برخی خانواده‌ها نیز فرزندان خود را در این کارها همراهی می‌کردند.

وی بیان کرد:بسیاری از جوانان رفتارهای کودکانه داشتند که به شدت جای نگرانی ایجاد کرده بود.

وی خاطرنشان کرد:افراد تحت تعقیب بدانند که طی روزهای آتی سراغ آنان خواهیم رفت و این افراد تا بعد از تعطیلات نوروزی مهمان ما خواهند بود.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به این که چند واحد صنفی که اقدام به فروش مواد اولیه، لوازم آتش‌زا می‌کردند، گفت:این واحدها شناسایی شده و اقدامات لازم در خصوص برخورد با صاحبان این مشاغل در حال انجام است.

فاضل‌دادگر افزود:همچنین در چهارشنبه آخر سال ۷۰ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ هدایت شدند.

وی ادامه داد:در حوادث چهارشنبه آخر سال ۱۴ نفر از پرسنل و همکاران ما مجروح و مصدوم شدند و به سه دستگاه خودرو نیز صدمه وارد شد.

آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به نامگذاری سال جاری در طرح نوروزی ۱۴۰۳ فراجا به«آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت»گفت:امسال در استان ۱۳ ایستگاه پلیس در حال ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.

فاضل‌دادگر بیان کرد:حضور پررنگ پرسنل انتظامی گلستان در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و سایر امکان باعث کاهش سرقت‌ها به ویژه در منطقه ناهارخوران گرگان شده و حتی در این نقطه به صفر رسیده است.

وی اظهار کرد:اقدامات همکاران ما باعث شده تا در سایه امنیت و آرامش همگانی و عمومی، این استان به مقصد گردشگری تبدیل شود.


http://www.caspiankhabar.com/94990



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96