اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شکست شهرداری گرگان در دومین دیدار لیگ قهرمانان آسیا
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مسابقات لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا مقابل نماینده‌ی اندونزی نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، شامگاه دوشنبه ۲١خردادماه، دومین دیدار مرحله گروهی بین دو تیم  شهرداری  گرگان و نماینده‌ی اندونزی برگزارشد، شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم پلیتا جایا اندونزی به رقابت پرداخت و با نتیجه ۹۷ بر ۹۰ این دیدار را واگذار کرد.

شاگردان مصطفی هاشمی این دیدار را با ترکیب ارسلان کاظمی، سالار منجی، سینا واحدی، ویل چری و جوزف مایکل یانگ آغاز کردند و نیمه اول را با نتیجه ۵۰ بر ۴۵ به پایان رساندند.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:کوارتر اول:۲۴ بر ۲۳/گرگانکوارتر دوم:۲۷ بر ۲۱/پلیتا جایاکوارتر سوم:۲۱ بر ۲۰/گرگانکوارتر چهارم:۲۷ بر ۲۴/پلیتا جایا شهرداری گرگان در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روز‌سه‌شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱۵ به مصاف تیم هیروشیما دراگون فلایز ژاپن خواهد رفت.

گفتنی است که دو تیم برتر دو گروه الف و ب به نیمه نهایی لیگ قهرمانان  بسکتبال  آسیا صعود می‌کنند.قهرمان این رقابت‌ها به مسابقات بین قاره‌ای صعود خواهد کرد.


http://www.caspiankhabar.com/95101



تبلیغ کانال تلگرام



شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96