اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس پلیس راه گلستان خبرداد

واژگونی مینی بوس در گلستان/ ۵ نفر مصدوم شدند
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از واژگونی یک دستگاه مینی بوس با پنج مجروح در محورهای مواصلاتی شهرستان رامیان خبر داد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از مهر، سرهنگ علی عبدی اظهارکرد:صبح دوشنبه به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محورهای مواصلاتی شهرستان رامیان ، بلافاصله ماموران پلیس راه، عوامل انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد:با حضور ماموران در محل مشخص شد یک دستگاه مینی بوس با تعدادی مسافر که از کارگران فصلی بودند در محور فرعی روستای تاتارسفلی واژگون و بر اثر آن هر پنج نفر مصدوم شده اند.

وی افزود:مجروحان توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی منتقل که سه نفر از آن ها به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند و دو نفر از آن ها هم در بیمارستان بستری هستند که برابر اعلام پزشکان حال عمومی آنان رضایت بخش است.

عبدی گفت:برابر اعلام کارشناسان علت این حادثه ۵۰ درصد عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و ۵۰ درصد هم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به علت عدم نصب تابلوهای هشداری و عدم وجود شانه راه بوده است.


http://www.caspiankhabar.com/91017



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96