اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تجار گلستانی ارز حاصل از صادرات را برگردانند
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: باید ارز حاصل از صادرات برگردانده شود اما برخی به دنبال فرصت طلبی در شرایط کنونی هستند اما بدانند ما با تشدید نظارت‌ها این افراد را شناسایی و از فعالیت‌های سودجویانه آنها جلوگیری می‌کنیم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  حسین طلوعیان  عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با احتکار استان گلستان بر تشدید نظارت و کنترل بازار خبر داد و اظهار داشت:با هدف جلوگیری از تخلفات صنفی در شرایط خاص کنونی، نظارت بر بازار تشدید استان خواهد شد.

وی افزود:به علت‌های مختلف از جمله مشکلات و فشارهایی که در اثر  تحریم ‌ها به وجود آمده، مشکلاتی برای مردم ایجاد شده و در این شرایط عده‌ای سودجو به دنبال منافع خود هستند و به تحقق اهداف دشمن کمک می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان داشت:از سوی دیگر تحریم‌های ظالمانه، مشکلاتی را در تامین ارز بوجود آورده و دولت دستورالعملی را برای برگشت ارز حاصل از صادرات در سطح کشور اجرایی کرده است.عده‌ای که به دنبال فرصت طلبی در شرایط کنونی هستند بدانند که ما با تشدید نظارت‌ها این افراد را شناسایی و از فعالیت‌های سودجویانه آنها جلوگیری می‌کنیم.

طلوعیان با بیان اینکه همه اقدامات ما باید منجر به رونق تولید و بازار شود، گفت:لازم است همه دستگاه‌های نظارتی با هماهنگی هم نظارت‌ها را تشدید کنند و اجازه تخلف را در این شرایط سخت به هیچ متخلفی ندهند.

وی گفت:ناظران باید بر اهداف نظارت‌ها آگاه باشند تا خدای ناکرده دچار لغزش و اشتباه نشوند.


http://www.caspiankhabar.com/91206



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96