اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۴۴ نانوایی متخلف گرگان پلمب شدند/۲۰ نانوایی دوگانه‌سوز می‌شود
فرماندار گرگان گفت: در بازدید از دو هزار و ۱۷۶ نانوایی گرگان، ۶۴ مورد به مراجع قضایی معرفی و ۴۴ مورد پلمب شدند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  محمد حمیدی  بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:از ابتدای امسال تا کنون از 26 کارخانه آرد در  گرگان  بازدید کردیم که در نمونه برداری‌ها چهار مورد آرد نامطلوب شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند، همچنین در بازدید از دو هزار و 176 نانوایی، 64 مورد به مراجع قضایی معرفی و 44 مورد پلمب شدند.

وی افزود:در موضوع سلامت مردم با هیچ‌کس تعارف نداریم و با کارخانه‌های آرد و نانوایی‌هایی که برای سود بیشتر نان بی کیفیت تحویل مردم می‌دهند قانونی برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد:هدف ما رساندن نان باکیفیت به دست مردم است و مرکز بهداشت هم باید نظارت جدی داشته باشد تا با م تخلف ان برخورد شود.

 فرماندار  گرگان با بیان اینکه دوگانه سوز کردن نانوایی‌ها در ادوار گذشته مورد غفلت واقع شده، گفت:در گام نخست دوگانه سوز کردن 20 نانوایی در 20 نقطه شلوغ شهر گرگان در دستور کار قرار دارد تا برای تهیه نان روزانه مردم مشکل کمتری داشته باشیم.

حمیدی یادآور شد:دوگانه سوز شدن نانوایی‌ها موضوع بسیار مهمی است و برای جابجایی نانوایی‌ها به آنهایی مجوز می دهیم که دوگانه سوز شدن را رعایت کنند.


http://www.caspiankhabar.com/91239



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96