اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

یکی از عوامل پیشرفت‌های امروز در کشور، تفکر بسیجی است
نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: امام (ره) با تشکیل بسیج مردم را وارد عرصه دفاع از کشور و انقلاب کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار کرد:در شرایطی که همه دست‌به‌دست داده بودند که انقلاب را به هر شکل ممکن نابود کنند امام(ره)با تشکیل  بسیج  مردم را وارد عرصه دفاع از کشور و انقلاب کردند.این اقدام امام راحل به‌گونه‌ای یک الهام الهی بود، بنابراین تشکیل بسیج یک امر مبارک و یک امداد غیبی بود که خدا این امر را به دل امام(ره)انداخت تا به امروز هم حضور بسیجیان در همه زمینه‌ها خصوصاً مقابله با توطئه‌های دشمنان، یکی از عوامل حفظ نظام بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر دوراندیشی امام راحل و تشکیل بسیج نبود دچار مشکل می‌شدیم، افزود:وقتی‌که مردم با حضور در اقیانوس بیکران بسیج وارد عرصه دفاع شدند، این انقلاب بیمه شد.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان تصریح کرد:تشکیل بسیج و حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف یک امر بسیار مهمی است و امروز نیز باید اعتراف کنیم یکی از ریشه‌ها، عوامل و زمینه‌های پیشرفت‌هایی که در کشور به وجود آمده، تفکر بسیجی است.

نورمفیدی گفت:بسیجی یعنی کسی که در هر کجا و هر زمان که کشور به او نیاز داشت، وارد میدان شود؛ بنابراین ما بسیج را یک تشکیلات نظامی نمی‌دانیم و به مصداق فرمایش رهبر معظم انقلاب اگر کشور برای پیشرفت و حفظ نظام در تمامی زمینه‌ها به چیزی نیاز داشته باشد، این بسیج است که باید ورود پیدا کند.

وی به حماسه ۵ آذر مردم گرگان اشاره کرد و گفت:روز ۵ آذر روز حماسه مردم گرگان هم است.روزی که جوانان این شهر در آن شرایط خاص پیش از انقلاب وارد عرصه شدند و آن تظاهرات وسیع را به راه انداختند و عده‌ای از جوانان به شهادت رسیدند.


http://www.caspiankhabar.com/91385



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96