اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماینده ولی فقیه در دانشگاه های گلستان:

اعتمادکردن به آمریکا ساده لوحی است
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های گلستان با بیان این که اعتمادکردن به آمریکا ساده لوحی است، گفت: سردار سلیمانی درگیر پست و مقام نبود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  حجت الاسلام حسنعلی مازندرانی  ظهر دوشنبه در نشست با موضوع بصیرت تکریم سردار دل ها و بزرگ‌ترین بدرقه‌ جهانی اظهار کرد:بعد از معرفت خدا و رسول خدا(ص) خودشناسی بسیار مهم است و اگر این امر اتفاق نیفتد، سبب گمراهی است‌.

وی بیان کرد:رمز پیروزی قیام ما، ایمان و وحدت کلمه بود و انقلاب ما متکی به خدا و معنویات است.

مازندرانی با بیان این که ریشه بسیاری از مشکلات به داخل برمی‌گردد و ربطی به خارج ندارد، اضافه کرد:امام راحل بارها فرمودند که به دشمن اعتماد نکنید و هم اکنون ساده‌لوحی است که به آمریکا چشم داشته و راه نجات کشور را در خارج بدانیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در  دانشگاه  های گلستان با تاکید بر اینکه شناخت دشمن به عنوان یک اصل مطرح است، گفت:در طول این سال ها، دشمنی آمریکا مشخص شده و نمونه آن را در شهادت دانشمند هسته‌ای ایران مشاهده کردیم.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت سردار دل ها، ادامه داد:سردار سلیمانی با خداوند معامله کرد و درگیر پست و جاه و مقام دنیوی نبود، او سال ها خودسازی کرد.

مازندرانی تصریح کرد:انسان ها به طور فطری به افراد شجاع متمایل هستند و به همین دلیل سردار سلیمانی در دیگر کشورها هم طرفدار داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتفاقات در شامات و یمن، افزود:اگر مسلمانان با هم متحد بودند چنین وضعیتی را شاهد نبودیم.


http://www.caspiankhabar.com/91479



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96