اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدعی وکالت در چنگ قانون
رئیس کل دادگستری گلستان گفت : فردی که بنا به موقعیت از هر عنوانی برای کلاهبرداری از مردم استفاده می‌کرد به دام کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان افتاد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگارن جوان، هاشمیان رئیس کل  دادگستری  گلستان گفت:پس از دریافت اخباری مبنی بر  کلاهبرداری  از مراجعان با عنوان  وکیل ، موضوع در دستور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری قرار گرفت.


 هادی هاشمیان  افزود:تحقیقات و بررسی‌ها، کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان را به فردی رساند که کارنامه پر و پیمانی از تخلفات و  کارچاق کن ی داشت.


هاشمیان ادامه داد:این فرد با هر عنوانی که فکر می‌کرد امکان سرکیسه کردن مردم وجود دارد افراد را فریب می‌داد و پولشان را به جیب می‌زد.


وی گفت:متهم تا کنون ۱۵ شاکی از داخل و خارج استان دارد که از برخی از آنان با عنوان شرخر و از برخی با عنوان وکیل، کلاهبرداری کرده است.


رئیس کل دادگستری گلستان گفت:متاسفانه مردم به راحتی اعتماد می‌کنند و همین امر، کار را برای سودجویان راحت می‌کند در حالیکه با یک تماس به شماره ۱۵۸۰ یا مراجعه حضوری به حفاظت و اطلاعات دادگستری و کانون وکلا و مرکز مشاوران استان می‌توانند از هویت فردی که خود را وکیل معرفی می‌کند، مطمئن شوند.


http://www.caspiankhabar.com/91483



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96