اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۹۳ طرح گردشگری در استان گلستان افتتاح شد
۹۳ طرح گردشگری استان گلستان ظهر امروز با فرمان رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های  گردشگری  استان  گلستان  ظهر امروز با حضور معاون گردشگری وزیر  میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری، استاندار گلستان و جمعی از مدیران در این شهرستان برگزار شد که رئیس جمهور از طریق ویدئوکنفرانس این پروژه‌ها را به بهره برداری رساند.

 احمد تجری ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان در این مراسم اظهار داشت:93 طرح گردشگری استان امروز به بهره برداری رسید که برای ایجاد آنها 141 میلیارد و 400 میلیون تومان سرمایه گذاری انجام شده است.

وی افزود:هتل در بندرترکمن، چند خانه مسافر، بومگردی، سفره خانه سنتی، دفتر خدمات مسافرتی و مهمانپذیر از جمله طرح‌هایی است که امروز افتتاح شده است.

تجری خاطرنشان کرد:هتل ستاره ترکمن که مراسم متمرکز افتتاح پروژه‌های گردشگری در آن برگزار شده با سرمایه‌گذاری 30 میلیارد تومانی بخش خصوصی و ایجاد اشتغال پایدار برای 30 نفر به بهره برداری رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت:با بهره برداری از این 93 پروژه برای دست کم 540 نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد می‌شود.

وی اظهار داشت: با توسعه زیرساخت‌ها در چند سال اخیر و هم‌افزایی بین بخش‌های مختلف، گردشگری گلستان آماده میزبانی از گردشگران بود که متاسفانه با شیوع این بیماری کووید 19 وقفه‌ای در گردشگری استان ایجاد شد اما امیدواریم با پایان یافتن این بیماری بار دیگر شاهد رونق دوباره گردشگری در استان گلستان باشیم.


http://www.caspiankhabar.com/91606



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96