اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام‌جمعه موقت گرگان: مسئولان با همکاری خود و مردم مشکلات را برطرف کنند
امام جمعه موقت گرگان گفت: مردم همراه و پشتیبان نظام هستند و مسئولان با همکاری خود مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  حجت الاسلام قاسم لیوانی ظهر امروز در خطبه های عبادی  سیاسی   نماز جمعه   گرگان  اظهارداشت:مردم در جمعه گذشته با شرکت در انتخابات و مشارکت بالا نشان دادن مانند همیشه پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند.

وی با اشاره به اینکه حالا نوبت مسولان است که پای قول ها ووعده های خود باشند افزود:امیدواریم دولت سیزدهم با همکاری همه مسوولان ارگان‌ها، نهادها و مردم مشکلات جامعه را حل کند.

خطیب جمعه گرگان با بیان اینکه نباید انتظار داشته باشیم همه مشکلات سریع ویک جا حل شود تصریح کرد:ولی توقع مردم از رییس جمهور منتخب این است که کابینه قوی توانمند را معرفی کند تا بتوانند بخشی از مشکلات مردم را هر چه سریع‌تر حل کنند.
 

حجت الاسلام لیوانی در بخش دیگر از سخنان خود با تبریک و آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام رئیسی از دیگر نامزدها هم که تا پایان انتخابات در صحنه بودند، قدردانی کرد.

خطیب جمعه گرگان در بخش دیگری از خطبه‌های خود به هفته قوه قضائیه و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش در انفجار هفت تیر سال 1360 اشاره کرد و آن حادثه را برای انقلاب فاجعه دانست و تصریح کرد:بهشتی شخصی بزرگ، منطقی و تیزبین بود که برای استقرار عدالت بسیار تلاش کرد.

امام جمعه موقت گرگان گفت:باید دستگاه قضایی به صورتی اداره شود که مردم قضات و کارکنان قوه قضائیه را امین خود بدانند و قضات در دادستانی مردم بی‌بدیل است و آنها باید در انجام وظیفه خود دقت کنند.


http://www.caspiankhabar.com/91984



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96