اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



جشن و پایکوبی اهالی گلستان با قهرمانی شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال
مردم گرگان پس از برتری تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل ذوب آهن اصفهان و کسب دومین عنوان قهرمانی متوالی در لیگ برتر با حضور در خیابان‌ها و معابر این شهر و دیگر مناطق گلستان به جشن و پایکوبی پرداختند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، جوانان و نوجوانان  گرگان ی لحظاتی پس از برتری ۹۵ بر ۸۸  شهرداری  برابر نماینده اصفهان  قهرمانی  این تیم را  جشن  گرفتند.

شهرداری چی ها با کسب سومین برد مقابل ذوب آهن اصفهان در رقابت های نهایی لیگ برتر  بسکتبال  قهرمانی خود را مسجل کردند.

گرگانی ها با راه انداختن کاروان‌های خودرویی و بوق ممتد و ایجاد تجمع در برخی از مناطق شهر گرگان مانند میدان ولیعصر(عج)، خیابان ولی عصر و خیابان‌های منتهی به ناهارخوران شادی این قهرمانی را با هم تقسیم کردند.

ازدحام خودرو و تجمع هواداران در خیابان ها موجب ایجاد ترافیک موقت در برخی محلات گرگان شد.

در میان خیل هواداران بسکتبال شهرداری گرگان حضور دختران و زنان و افراد مسن که شادمان از کسب این قهرمانی بودند به چشم می آمد.

به گزارش خبرنگاران ایرنا مردم شهرستان‌های بندرگز و رامیان هم با حضور در خیابان‌ها و معابر اصلی شهر قهرمانی تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال را جشن گرفتند.

شهرداری‌چی‌های گرگان در مسابقه اول دیدار نهایی با نتیجه ۷۲ بر ۶۴ تیم ذوب‌آهن را شکست داده بودند و در مسابقه دوم در حالی که در زمان قانونی به نتیجه تساوی ۷۶ به ۷۶ رسیدند، در پایان گرگان با حساب ۸۷ بر ۸۹ نتیجه را واگذار کرد.

در بازی سوم تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۹۲ بر ۵۹ به برتری رسید.

تیم بسکتبال گرگان ۲ مقام قهرمانی و ۲ مقام نایب قهرمانی در کارنامه دارد.

ورزش بسکتبال یکی از مهمترین ورزش‌های مورد علاقه جوانان گرگانی است که سابقه ورزش حرفه‌ای در این رشته به حدود نیم قرن در این شهر برمی‌گردد.

بر اساس اظهارات برخی از مدیران شهری گرگان بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای تیمداری شهرداری گرگان در لیگ برتر فصل جاری هزینه شده است

گرگان با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت مرکز استان گلستان و دومین شهر بزرگ شمال کشور محسوب می‌شود.


http://www.caspiankhabar.com/93128



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96