اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرپرست شرکت برق گلستان عنوان کرد:

تابستان بدون خاموشی در گلستان با اجرای ۱۰۰ برنامه عملیاتی
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با بیان اینکه خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده تابستان بدون خاموشی در گلستان نداشتیم، گفت: در این راستا ۱۰۰ برنامه عملیاتی اجرا شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، سید احمد موسوی صبح امروز(چهارشنبه ۲۶ مرداد)در قرارگاه شهید همدانی اظهار کرد:از ۲۸ اردیبهشت پارسال شاهد تجارب بسیار تلخی در خاموشی‌های گسترده بودیم اما در دولت سیزدهم برای گذر از تابستان بدون خاموشی ۱۰۰ برنامه عملیاتی پیش‌بینی و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در اوج مصرف  برق  در تابستان امسال تاکنون یک هزار و ۴۷۷ مگاوات برق در استان توزیع شده است، تصریح کرد:با تدابیر اندیشیده‌شده امسال خاموشی برنامه‌ریزی شده در استان نداشتیم.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با بیان اینکه نیروگاه علی‌آبادکتول یک هزار مگاوات ظرفیت تولید برق دارد، خاطرنشان کرد:با تکمیل سیکل ترکیبی ۵۴۰ مگاوات به ظرفیت این نیروگاه افزوده می‌شود.

موسوی تاکید کرد:باهمکاری برق منطقه‌ای مازندران نیروگاه ۸.۴ مگاواتی با ۱۲۰ میلیاردتومان اعتبار در شهرک صنعتی اترک افتتاح و عملیات اجرایی نیروگاه ۱۶ مگاواتی با ۲۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در آق‌قلا آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات داخلی ۱۱۸ میلیارد تومان پروژه شامل شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط و نصب ترانس، ۱۵ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رئیس جمهور افتتاح می‌شود، افزود:همچنین ۲۵ میلیارد تومان پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان به سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و یادآور شد:ره‌آورد سفر رئیس جمهور در حوزه برق به استان گلستان ۳۸۰ میلیارد تومان بوده است.

گفتنی است؛ قرارگاه خبری شهید همدانی با هدف تبیین دستاوردها و اقدامات دولت سیزدهم در استانداری گلستان راه‌اندازی شده و ایجاد فضای امیدآفرین و تقویت روحیه خودباوری از جمله اهداف راه‌اندازی این قرارگاه خبری است.

در قرارگاه خبری شهید همدانی به مدت یک هفته مسئولان استان گلستان اعم از فرمانداران، معاونان استاندار، مدیران کل و در نهایت استاندار محترم در روز پایانی فعالیت این قرارگاه به ارائه گزارش عملکرد خواهند پرداخت.


http://www.caspiankhabar.com/93549



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

برق


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96