اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان:

نخستین کارچاق ‌کن‌ سال جدید توسط حفاظت دادگستری گلستان دستگیر شد
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با تلاش های مستمر حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، نخستین کارچاق کن مدعی نفوذ در دستگاه قضایی در سال جدید دستگیر شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حیدر آسیابی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:با تلاش‌های مستمر حفاظت و اطلاعات  دادگستری  گلستان، نخستین  کارچاق کن  مدعی نفوذ در دستگاه قضائی در سال جدید دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود:این فرد مدعی شده بود می‌تواند در ازای دریافت پول یک پرونده را در مرحله دادسرا به نفع یکی از طرفین پرونده مختومه کند و در ازای این ادعا، ۳۰۰ میلیون تومان پول نقد و طلا خواسته بود که هنگام دریافت بخشی از این پول به عنوان پیش پرداخت دستگیر شد.

وی گفت:سال گذشته تلاش‌های خوبی برای شناسایی و برخورد با کارچاق کن‌ها و مدعیان نفوذ در پرونده‌ها ی قضائی در استان انجام شد که در نتیجه آن ۷۱ کارچاق کن و کارشناس متخلف شناسایی و دستگیر شدند.

آسیابی افزود:پارسال همچنین سردسته‌های یک باند شاهدان دروغین هم در شهرستان گنبدکاووس شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت:امسال هم این تلاش‌ها ادامه دارد و در امر برخورد با کسانی که با سو استفاده از گرفتاری‌های مردم به دنبال فریب افراد و ایجاد جو بی اعتمادی نسبت به دستگاه قضائی هستند، اغماض نمی‌کنیم.


http://www.caspiankhabar.com/94256



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96