اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز گلستان با دستور استاندار
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: پس از دستور استاندار گلستان مبنی بر آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز جاده‌های استان 118 دستگاه از ماشین‌آلات راهداری به عنوان همیار پلیس در نقاط پرتصادف مستقر شدند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، عادل مصدقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:پس از دستور استاندار گلستان، ۱۱۸ دستگاه از ماشین آلات و ناوگان اداره کل برای کاهش مخاطرات و تصادفات جاده ای بعنوان همیار پلیس در راه‌ها بویژه ۹۵ نقطه حادثه خیز استان مستقر شدند.

عادل مصدقی بیان کرد:همچنین از ظرفیت دستگاه‌های خدمات رسان دیگر مانند هلال احمر، اورژانس و سایر دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها و فرمانداران و بسیج و سپاه نیز برای این هدف استفاده خواهد شد.

مدیرکل  راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای گلستان تصریح کرد:این ماشین آلات دارای دستگاه«جی پی اس»بوده و با تجهیزات کامل کنترل و مراقبت از راه‌ها حضوری پررنگ در این نقاط دارند.

به گفته مصدقی، علاوه بر این موضوع برای کاهش سرعت رانندگان در نقاط حادثه خیز با اجرای طرح پویش منفی ۱۰ کیلومتر در ساعت و اطلاع رسانی‌های لازم در این نقاط اقدام شده است.

وی اظهارکرد:اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در چهار ایستگاه مجتمع بختیاری در غرب، مجتمع باران در مرکز، مجتمع لوه در پارک ملی گلستان و مجتمع توسلی در گنبد یکی دیگر از اقدامات برای جلوگیری از تصادفات جاده ای است که در حال اجراست.

مصدقی گفت:راهدارخانه‌ها و ادارات تابعه شهرستانی نیز به همراه عوامل راهداری در خدمت مسافران هستند تا سفری ایمن و خاطره انگیزی را برای آنان از استان رقم بخورد.

لازم به ذکر است استان گلستان پس از استان تهران با 95 نقطه حادثه‌خیز به عنوان دومین استان با بیشترین نقطه حادثه‌خیز در کشور است.

بر اساس گزارش پلیس، روند وقوع سوانح رانندگی در نوروز امسال تا به امروز افزایشی است و بیش از ۹۰ درصد پلاک خودروهای نقش آفرین در تصادف بومی هستند.


http://www.caspiankhabar.com/94262



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

راهداری


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96