اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل راه و شهرسازی گلستان

مرکز مدیریت راه‎های گلستان وضعیت جاده‎ها را به مسافران گزارش می‌ دهد
حرکت با سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی و همکاری با پلیس راه و راهداران از موارد ضروری دیگری است که رعایت آنها سفری ایمن را برای رانندگان فراهم خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: مرکز مدیریت راه‎های این استان با شماره تماس 5-3223131 017 آماده ارائه آخرین گزارش وضعیت راه‎های استان به هموطنان و هم استانی‎ها در طول شبانه‌روز است.

به گزارش کاسپین خبر، علی‎بخش رستمی اظهار کرد: مسافران قبل از سفر از طریق تماس با این مرکز و همچنین تلفن گویای 141 و پیامک 1000141 می‎توانند از وضعیت راه‎های استان آگاه شوند.

وی افزود: هم اینک شاهد ریزش باران خفیف و پراکنده در سراسر استان هستیم و تمام محورهای ارتباطی استان باز است و تردد در حالت عادی جریان دارد.

رستمی گفت: براساس پیش‌بینی‎های هواشناسی و بارش برف، برای تردد از جاده‎های کوهستانی استان حتما به زنجیر چرخ نیاز است و رانندگان باید نحوه بستن آن را نیز آموزش ببینند.

رستمی ادامه داد: از هم استانی‎ها می‎خواهم که حتی‎الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت عزیمت به سفر، از سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی گفت: حرکت با سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی و همکاری با پلیس راه و راهداران از موارد ضروری دیگری است که رعایت آنها سفری ایمن را برای رانندگان فراهم خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: ماموران و راهداران استان با شروع برودت هوا به صورت مستمر در جاده‎ها و به ویژه محورهای کوهستانی حضور دارند و در حال گشت‎زنی هستند.

استان گلستان افزون بر 5 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که یک‎هزار و 520 کیلومتر آن برفگیر است./فارس


http://www.caspiankhabar.com/1461



تبلیغ کانال تلگرام


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96