اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



صدور مجوزهای بی‌نام برای  فعالیت‌های تولیدی در دریا
معاون اقتصادی استاندار گلستان از صدور مجوزهای بی‌نام برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی در دریای خزر خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سیدمحمد دهنوی اظهار کرد:توسعه مسئله اقتصاد دریامحور هم مورد تاکید رئیس جمهور شهید و هم استاندار گلستان بوده و هست و ما برنامه‌های زیادی برای فعال کردن  اقتصادی  دریا در استان داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت:موضوع اجرای طرح گردشگری در جزیره آشوراده و اقتصاد دریا یک مجموعه منسجم است و باید این ظرفیت‌ها در کنار هم اجرایی شود.

وی افزود:اقتصاد دریا برای استان گلستان که دارای بیش از 98 کیلومتر خط ساحلی بوده، مسئله مهمی است و ما برای اینکه بتوانیم اقتصاد استان را تقویت کنیم، بالغ بر 35 هکتار از دریا برای پرورش ماهی در قفس و پرورش ماهیان خاویاری به مردم واگذار شده است.

دهنوی گفت:یکی دیگر از اقدامات دولت شهید رئیسی در استان گلستان فعال‌سازی صدور مجوزهای بی‌نام در دریای خزر است که براساس برنامه ریزی‌های انجام شده 250 هکتار از دریا در سواحل گلستان برای فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی واگذار خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد:فعال کردن اقتصاد دریا در کنار احیای  خلیج گرگان  و همچنین تبدیل جزیره آشوراده به قطب گردشگری، می‌تواند قلب تپنده اقتصاد استان گلستان باشد و ما از سرمایه‌گذارانی که در این بخش ورود کنند، حمایت می‌کنیم.


http://www.caspiankhabar.com/95117



تبلیغ کانال تلگرام



شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96