اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تعرفه‌های مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در گلستان توزیع شد
رییس ستاد انتخابات گلستان گفت: تعرفه‌های مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که قرار است جمعه (۱۵ تیر) برگزار شود، در ۱۴ شهرستان استان توزیع شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعلی مهاجر روز چهارشنبه در بازدید از دبیرخانه  ستاد انتخابات  استان، بر رعایت دقت و حساسیت در فرآیند آماده سازی برگزاری مرحله دوم در حوزه‌های انتخابیه این استان تاکید کرد و اظهار کرد:ملزومات و اقلام شعب اخذ رای تامین شده تا فرمانداران بتوانند مقدمات برگزاری یک انتخابات پرشور را در شهرستان‌ها فراهم کنند.

وی ادامه داد:اهمیت دور دوم به لحاظ سلامت و امنیت و با توجه به رقابتی شدن بیشتر انتخابات و حضور دو جناح متفاوت در عرصه رقابت بسیار بیشتر و حساس‌تر است.

مهاجر گفت:در دور دوم انتخابات نگاه‌ها و توجهات بسیار بیشتری به مجریان انتخابات دوخته شده و کوچک‌ترین سهل انگاری در فرآیند برگزاری می‌تواند بستر ایجاد شبهه در سلامت انتخابات و سوء استفاده بدخواهان و معاندین را ایجاد کند.

وی در خصوص وضعیت شعبه‌های اخذ رای در استان، افزود:در مرحله دوم، هزار و ۵۱۵ صندوق، آرای هم استانی‌ها را جمع‌آوری خواهد کرد که از این تعداد هزار و ۲۱۲ شعبه ثابت و ۳۰۳ شعبه سیار است.

رییس ستاد انتخابات گلستان یادآور شد:در برگزاری انتخابات در روز جمعه از ۲۴ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی، انتظامی، قضایی و بازرسی در گلستان استفاده می‌شود.

براساس گزارش ستاد انتخابات گلستان، تعداد واجدین شرایط رأی دادن در این استان یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۲۱۳ نفر است که در مرحله اول انتخابات ۵۹۱ هزار و ۲۰۱ نفر گلستانی معادل ۴۱.۱۶ درصد در انتخابات شرکت کردند.

در مرحله نخست انتخابات چهاردهم در گلستان، مسعود پزشکیان ۲۷۵ هزار و ۳۶۶ رای، سعید جلیلی ۲۰۵ هزار و ۹۷۴ رای، محمدباقر قالیباف ۸۱ هزار و ۹۵ رای و مصطفی پورمحمدی پنج هزار و ۲۳ رای از مردم استان گرفتند.


http://www.caspiankhabar.com/95162



تبلیغ کانال تلگرام



شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96